kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Ulubione drogerie Polek
2011/10/3 22:20:00

Rossmann i długo, długo nic... Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl, aż 60 procent Polek wskazuje sieć Rossmann jako swoją ulubioną drogerię.

Poza Rossmannem Polki wskazują jako swoje ulubione sklepy Drogerie Natura (11%), Sephorę (9%), Super-Pharm (7%) i Douglas (4%). Mniej wskazań zanotowały sieci lokalne (m. in. Aster, Vica, Laboo, Drogerie Polskie, Jasmin) , perfumerie Marionnaud, osiedlowe drogerie i hiper/supermarkety.

Jak wynika z badania, zdecydowana większość Polek (70%) kupuje kosmetyki raz lub dwa razy w miesiącu. 17% robi to raz w tygodniu, a 8% przyznaje się do wizyt w drogerii częściej niż raz w tygodniu. Jedynie 5% wybiera się na kosmetyczne zakupy kilka razy do roku.

82% badanych przyznaje, że nie jest wierna jednemu sklepowi, ale myszkuje po różnych drogeriach i innych sklepach oferujących kosmetyki,. Cel jest oczywisty – upolowanie cenowej okazji. 18% Polek kupuje kosmetyki zawsze w tym samym miejscu. Te wyniki pokrywają się z podejściem Polek do promocji cenowych. 86% respondentek zauważa je na półce i chętnie z nich korzysta, a 14% przyznaje, że korzysta z nich sporadycznie. Co ciekawe, nikt nie wybrał opcji „promocje mnie nie interesują”! Jeśli chodzi o źródło informacji o promocjach, po 43% respondentek szuka ich w gazetkach poszczególnych drogerii oraz w Internecie.

Preferencje co do formy obsługi w drogeriach są bardzo zdecydowane. 98% Polek woli sklepy samoobsługowe, a jedynie 2% wybiera sprzedaż zza lady. Roli obsługi w drogeriach nie wolno jednak . nie doceniać. 50% ankietowanych szuka u pracowników sklepu rady wtedy gdy szuka wśród regałów jakiegoś konkretnego produktu. 33% robi to szukając porady kosmetycznej, a 17% nie robi tego nigdy.

Najlepsza obsługa nie jest jednak najważniejszym argumentem przemawiającym za wyborem konkretnego sklepu. Opcję tę wskazało jedynie 4%, podczas gdy 60% przyznało, że kieruje się największą ofertą, a po 18% wskazało opcje związane z najtańszą ofertą i najlepszą lokalizacją sklepu.

Badanie zostało przeprowadzone przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl w dniach 3 lipca – 2 września 2011 r. na grupie 6213 internautek.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Douglas, Drogerie Natura, Rossmann, Sephora, drogeria, sondaż


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »