kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Dziś Dzień Darmowej Dostawy
2014/12/2 0:05:21

Już po raz piąty organizowany jest w Polsce Dzień Darmowej Dostawy, który przypada na 2 grudnia. W dniu święta internetowych zakupów klienci nie płacą za koszty przesyłki zamówionych przedmiotów. W tym roku w akcji bierze udział aż 2550 sklepów internetowych.


We wtorek 2 grudnia od godz. 00:01 do 23:59 klienci będą mogli dokonywać zakupów online w 2550 sklepach, które przyłączyły się do akcji. Celem inicjatywy jest promocja handlu internetowego w Polsce i zachęcenie jak największej liczby klientów do dokonywania zakupów online. Inicjatorem i organizatorem jest serwis eKomercyjnie.pl.

Oferta sklepów

Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można znaleźć listę sklepów i zapoznać się z ich ofertą. Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia będzie wynosił 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.

Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy podkreśla, że akcja z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród sklepów, jak i klientów. W zeszłym roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów, co stanowiło rekordową liczbę w historii całej akcji w Polsce. Wtedy też aż 2,95 mln potencjalnych klientów zostało przekierowanych z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów w trakcie 24 godzin trwania akcji. – Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentów – dodaje Krzysztof Bartnik.

Branża e-commerce


Dzień Darmowej Dostawy ma również wpływ na profesjonalizację e-sklepów, ponieważ warunkiem zakwalifikowania się do akcji jest spełnienie wymogów regulaminowych. W związku z tym, że udział w akcji jest dla sklepów bezpłatny, Dzień Darmowej Dostawy wspierają firmy świadczące usługi dla branży e-commerce. Partnerami premium Dnia Darmowej Dostawy są firmy: Furgonetka.pl, KodyRabatowe.pl, ING Bank Śląski, InPost Paczkomaty, Shoplo.com, Przelewy24.pl, RAJAPACK, nazwa.pl, SMSAPI. Partnerami akcji są: Fatpak wypełniacze przesyłek, GetResponse, Freshmail, platforma iStore.pl, Comarch ERP E-sklep, mBank mTransfer, Brand24, pakamera.pl, Go.pl, CloudShipping.pl, DPD Polska, DHL Parcel, Ceneo.pl, PayU, Poczta Polska. Rolę partnerów medialnych pełnią zaś: Grupa Wirtualna Polska, portal o2.pl, blog Jak oszczędzać pieniądze?, Kurierem.pl, Wszystko.pl, eKomercyjnie.pl, Videotesty.pl, Lawenda Public Relations.

Cyber Monday w USA


Dzień Darmowej Dostawy porównywany jest do Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Jest on internetową kontynuacją Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. W Cyber Monday sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.

Zgodnie z danymi firmy badawczej comScore, w trakcie zeszłorocznego Cyber Monday (2 grudnia 2013) konsumenci z USA wydali 1,73 mld USD, co stanowiło 18% więcej w porównaniu do Cyber Monday w 2012 roku, w którym przeznaczyli 1,46 miliarda USD na zakupy internetowe. Kategoriami produktów, które cieszyły się największą popularnością w USA były: „Elektronika użytkowa”, „Konsole do gier i akcesoria”, „Dom i ogród”, „Odzież i akcesoria”, „Sport i fitness”.

Pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie akcji


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dzień darmowej dostawy, zakupy


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »