kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Dziś Dzień Darmowej Dostawy
2014/12/2 0:05:21

Już po raz piąty organizowany jest w Polsce Dzień Darmowej Dostawy, który przypada na 2 grudnia. W dniu święta internetowych zakupów klienci nie płacą za koszty przesyłki zamówionych przedmiotów. W tym roku w akcji bierze udział aż 2550 sklepów internetowych.

We wtorek 2 grudnia od godz. 00:01 do 23:59 klienci będą mogli dokonywać zakupów online w 2550 sklepach, które przyłączyły się do akcji. Celem inicjatywy jest promocja handlu internetowego w Polsce i zachęcenie jak największej liczby klientów do dokonywania zakupów online. Inicjatorem i organizatorem jest serwis eKomercyjnie.pl.

Oferta sklepów

Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można znaleźć listę sklepów i zapoznać się z ich ofertą. Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia będzie wynosił 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.

Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy podkreśla, że akcja z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród sklepów, jak i klientów. W zeszłym roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów, co stanowiło rekordową liczbę w historii całej akcji w Polsce. Wtedy też aż 2,95 mln potencjalnych klientów zostało przekierowanych z witryny www.dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów w trakcie 24 godzin trwania akcji. – Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentów – dodaje Krzysztof Bartnik.

Branża e-commerce


Dzień Darmowej Dostawy ma również wpływ na profesjonalizację e-sklepów, ponieważ warunkiem zakwalifikowania się do akcji jest spełnienie wymogów regulaminowych. W związku z tym, że udział w akcji jest dla sklepów bezpłatny, Dzień Darmowej Dostawy wspierają firmy świadczące usługi dla branży e-commerce. Partnerami premium Dnia Darmowej Dostawy są firmy: Furgonetka.pl, KodyRabatowe.pl, ING Bank Śląski, InPost Paczkomaty, Shoplo.com, Przelewy24.pl, RAJAPACK, nazwa.pl, SMSAPI. Partnerami akcji są: Fatpak wypełniacze przesyłek, GetResponse, Freshmail, platforma iStore.pl, Comarch ERP E-sklep, mBank mTransfer, Brand24, pakamera.pl, Go.pl, CloudShipping.pl, DPD Polska, DHL Parcel, Ceneo.pl, PayU, Poczta Polska. Rolę partnerów medialnych pełnią zaś: Grupa Wirtualna Polska, portal o2.pl, blog Jak oszczędzać pieniądze?, Kurierem.pl, Wszystko.pl, eKomercyjnie.pl, Videotesty.pl, Lawenda Public Relations.

Cyber Monday w USA


Dzień Darmowej Dostawy porównywany jest do Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Jest on internetową kontynuacją Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. W Cyber Monday sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.

Zgodnie z danymi firmy badawczej comScore, w trakcie zeszłorocznego Cyber Monday (2 grudnia 2013) konsumenci z USA wydali 1,73 mld USD, co stanowiło 18% więcej w porównaniu do Cyber Monday w 2012 roku, w którym przeznaczyli 1,46 miliarda USD na zakupy internetowe. Kategoriami produktów, które cieszyły się największą popularnością w USA były: „Elektronika użytkowa”, „Konsole do gier i akcesoria”, „Dom i ogród”, „Odzież i akcesoria”, „Sport i fitness”.

Pełna lista dostępna jest na oficjalnej stronie akcji


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dzień darmowej dostawy, zakupy


 


 


 

Niezwykle aromatyczny, bogaty smakowo tort zadowoli zarówno miłośników klasycznych ciast jak i nie przepadających za słodkimi ciężkimi wypiekami.»