kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Tchibo. Co tydzień w nowym świecie
2007/5/17 0:00:00

Pierwsze sklepy i stoiska „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” powstały w Polsce w 2005 r. Obecnie sieć składa się z 9 sklepów i ponad 50 stoisk. To miejsca, w których można kupić produkty nieżywnościowe z tematycznych kolekcji oraz kawę Tchibo. Znajdują się one w hiper - i supermarketach oraz galeriach handlowych współpracujących z Tchibo.

Tchibo w każdą środę oferuje klientom nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika. Artykuły charakteryzują się dobrą jakością i atrakcyjną ceną. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo. Dostępne są do wyczerpania asortymentu.

"Koncept sklepów Tchibo bardzo dobrze przyjął się w Polsce, a polscy konsumenci wiedzą już, że w Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje tematycznych produktów.” - powiedziała Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa. „Z badań przeprowadzonych przez Tchibo wiemy, że nasi klienci oceniają asortyment produktów Tchibo jako unikalny i oryginalny. Wiemy również, że nasi klienci chętnie rekomendują nasze produkty swoim przyjaciołom i krewnym.”

Wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym Tchibo wprowadza obecnie na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja dostępna będzie w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” od 6 czerwca do wyczerpania asortymentu. Kolekcje Mitch & Co.będą wprowadzane na rynek kilkakrotnie w roku, a każdej z nich będzie towarzyszył określony temat przewodni. Michael Michalsky był przez ponad 11 lat najważniejszym projektantem marki Adidas.




Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Tchibo, kawa, moda


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»