Pierwsze sklepy i stoiska „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” powstały w Polsce w 2005 r. Obecnie sieć składa się z 9 sklepów i ponad 50 stoisk. To miejsca, w których można kupić produkty nieżywnościowe z tematycznych kolekcji oraz kawę Tchibo. Znajdują się one w hiper - i supermarketach oraz galeriach handlowych współpracujących z Tchibo.
Tchibo w każdą środę oferuje klientom nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika. Artykuły charakteryzują się dobrą jakością i atrakcyjną ceną. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo. Dostępne są do wyczerpania asortymentu.
"Koncept sklepów Tchibo bardzo dobrze przyjął się w Polsce, a polscy konsumenci wiedzą już, że w Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje tematycznych produktów.” - powiedziała Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa. „Z badań przeprowadzonych przez Tchibo wiemy, że nasi klienci oceniają asortyment produktów Tchibo jako unikalny i oryginalny. Wiemy również, że nasi klienci chętnie rekomendują nasze produkty swoim przyjaciołom i krewnym.”
Wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym Tchibo wprowadza obecnie na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja dostępna będzie w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” od 6 czerwca do wyczerpania asortymentu. Kolekcje Mitch & Co.będą wprowadzane na rynek kilkakrotnie w roku, a każdej z nich będzie towarzyszył określony temat przewodni. Michael Michalsky był przez ponad 11 lat najważniejszym projektantem marki Adidas.