kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Najlepsze opinie o Biedronce, Tesco i Lidlu
2010/8/3 11:10:00

Pracownia badawcza PBS DGA przeprowadziła sondaż dotyczący sieci handlowych, super- i hipermarketów. Uczestnicy badania mieli między innym odpowiedzieć na pytanie, które sieci uważają za godne polecenia, najlepsze - nawet, jeśli z różnych względów nie robią w nich zakupów.

Biedronkę wskazała ponad połowa - bo 58 proc. respondentów, Tesco - 47 proc., a Lidla - 33 proc. Kolejne miejsca zajęły Carrefour (29 procent), Real (28 procent), Auchan (23 procent) i Żabka (17 procent). Żadnej z pozostałych sieci nie wskazało więcej niż 10 proc. osób. W odpowiedzi można było wybrać od 1 do 5 sieci handlowych.



fot. PBS DGA




Respondentów pytano też o to, jakie cechy sieci handlowych, super- i hipermarketów są dla nich i najważniejsze poza atrakcyjnością cenową, asortymentem i położeniem. Blisko połowa badanych (49 proc.) wskazuje ogólnie pojętą jakość (np. produktów, usługi). 31 procent wskazało rzetelność i uczciwość w stosunku do klientów i dostawców. Na trzecim miejscu (27 proc.) znalazła się fachowość i kompetencja pracowników sklepu. Dalsze pozycje zajęły nowoczesność (23 prroc.), miła atmosfera (22 proc.), duża skala działania (21 proc.) czy zrozumienie potrzeb klientów (18 proc.).

Nie mamy dobrej opinii o uczciwości sieci handlowych. 46 procent biorących udział w badaniu uważa, że sklepy są nieuczciwe wobec swoich klientów. O nieuczciwości wobec pracowników mówi 47 proc. Wedlug biorących udział w badaniu sklepy są uczciwsze wobec swoich klientów (twierdzi tak 39 procent badanych) niż wobec pracowników (zaledwie 14 procent wskazań twierdzących).



Sondaż, zrealizowany techniką CAPI w ramach badania Omnibus, przeprowadziła firma badawcza PBS DGA w dniach 14-16.05.2010 na 1055-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat. Badanie zleciła firma On Board PR - ECCO Network.


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Biedronka, Lidl, Tesco, soeci handlowe, supermarkety, zakupy


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »